Want your
own Fotopage?






 
linda's FotoPage

By: linda cute

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 26-Oct-2009 12:20 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 16 photos...


Saturday, 17-Oct-2009 03:45 Email | Share | | Bookmark
Coti..coti...coti..

@ rumah maklong midah
 
ngan maklong
View all 27 photos...
salam...

orang lain yang sambut raya...aku plak yang terjebak coti (cuti daa..) lama...heheh.. so, sekolah aku mula bercuti jumaat - isnin. lama tu ek..hehhe... kalau raya pose tak rasa lama coz raya sendiri kan.. bila deepavali ni, mula lah tak tau nak g mana.. hehehe... so, pagi ni sarapan di taja oleh k.shada...home made spagetti.. sodap amat... tq k.shad. tak yah aku sibuk2 nak masak-memasak... dasar pemalas..(ops, bukan pemalas...dasar penjimatan...aci tak...)

entry kali ni nak selitkan gambar2 masa aku g JB (balik umah atok)3 Oktober lepas.. punya la dah berzaman ek..tak de masa nak update... actually balik kg ni coz ada sedara kawin kat sana..tapi biasalahkan menyelam minum air gak laa...

sesampai je kat JB, lepas melepaskan lelah, ayah terus ajak g umah mak long midah. dia ni sepupu ayah. dulu dia ni polis, pengiring rafidah aziz. tapi dah berhenti..so jadik house wife..aku pun rapat gak ngan dia coz masa duk UUM dulu selalu duk g umah dia yang kebetulan duk alor setar masa tu..








@ majlis perkahwinan...









malamnya sempat g jalan2 ke danga bay..ni namanya menyelam minum air..tapi yang tak bestnya..kaki ayah tetiba sakit..cam seliuh. dari umah lagik tapi dia kata nak ikut gak...so... sian kat dia takleh ank jalan2 sangat. so, kitaorang pun tak jadiklah ronda lama2..g kejap je..aduh...












on the way balik n9 sempat berenti kat RnR macap...mandikan kimi n makan2..





balik dari JB terus ke umah cik suri (adik ayah). dia buat kenduri doa selamat coz akan mengerjakan haji... dia ni cikgu...alhamdulillah...







Monday, 28-Sep-2009 09:24 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 10 photos...


Friday, 21-Aug-2009 10:03 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak....

 
 
 
View all 21 photos...
salam...

nampaknya besok dah 1 ramadhan..bererti.....semua umat islam akan mula berpuasa selama sebulan. So, slmat berpuasa tuk semua umat islam. Semoga amalan kita diterima oleh NYA...amin....

Sempena menyambut ramadhan...kawan2 sekerja @ SK (P) Pudu 1 buat potluck. Emm..... selain tuk menyambut ramadhan, majlis ni sedikit sebanyak dapat merapatkan silaturrahim..... almaklumlah, bila keje sekali ni ada kadang kalanya hati tercuit...ataupun berani2 mencuit hati kawan....hehehe..ops....

sebenarnya, cikgu kat sekolah ni tak ramai coz sekolah aku tergolong dalam sekolah kurang murid...so jumlah cikgu pun hanya 15 orang termasuk guru besar dan penolong2 kanan.... tapi yang aku harus puji, setiap cikgu cukup prihatin ngan murid2. Seboleh mungkin membantu untuk pencapaian akademik yang baik....

gambar2 sepanjang majlis....

ni makanan yang dibawa...banyak lah jugak..ye la yang nak mkan nya hanya 15 orang...







makan time....






(GPK ko-ko ngan GPK Hem....bab makan copek yo...hehehe)




(GB diapit oleh 2 orang kuatnya....)



tetiba ada orang bagi buah kurma la....tq k.lila...semoga dimurahkan rezeki...





Alhamdulillah majlis ni berjaya mencapai objektif utamanya...so, kepada cikgu cikgi selamat menyambut ramadhan al mubarak. Dan yang best gak....selamat bercuti selamat seminggu sempena cuti pertengahan semester...jangan lupa masuk keje balik 1/9 ni......


Sunday, 9-Aug-2009 13:08 Email | Share | | Bookmark
Pesta Flora @ Putrajaya

 
 
 
View all 30 photos...
salam...

hari ni berdasarkan salah satu entry sorang kawan @ fotopages aku (k.baayah)aku sempat menyibukkan diri kat pesta flora @ putrajaya.. emm...mmg best bagi penggemar bunga. Memang banyak sangat bunga2 yang cantik...

so, malas nak citer banyak2...meh ngk gambar2 k...

ni gambar2 meround gerai-gerai yang ada kat situ....baru je sampai ni..








ops...siap ada kelas menguli tanah liat lagik..






Laman seni...










ni dalam bilik pameran...cantik.....











[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net